[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 3 з 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Форум » Інтернет-олімпіада 2015 » Другий тур » Запитання до журі
Запитання до журі
LeBIIIaДата: Четвер, 08.10.2015, 15:05 | Сообщение # 31
Группа: Пользователи
Сообщений: 14
Репутация: 1
Статус: Offline
Запитання до задачі D
Вхідні дані:
3 4
1 1 2 O
2 3 2 O
3 2 2 O
3 2 1 M
2 2 1 M
1 3 1 M

Якщо вказано 4 місце, хоча учнів які зайняли місця тільки 3, то потрібно вивести код учня який посів 3 місце тобто код учня 2, чи вказати учнів які посіли 4 місце і ми отримаємо усіх інших учнів від 4 - 100 включно тому що у них 0 і всі вони зайняли 4 місце.

Додано (08.10.2015, 15:05)
---------------------------------------------
Тобто в розрахунок йдуть тільки ті учні, які набрали не меньше 1 балу?

 
savitolegДата: Четвер, 08.10.2015, 22:29 | Сообщение # 32
Группа: Журі
Сообщений: 13
Репутация: 0
Статус: Offline
Цитата LeBIIIa ()
Якщо вказано 4 місце, хоча учнів які зайняли місця тільки 3, то потрібно вивести код учня який посів 3 місце тобто код учня 2, чи вказати учнів які посіли 4 місце і ми отримаємо усіх інших учнів від 4 - 100 включно тому що у них 0 і всі вони зайняли 4 місце.
У вхідному файлі rating.dat у першому рядку записано два числа - кількість учнів N<100 та номер позиції шуканого учня i<=N.
 
KVMДата: П`ятниця, 09.10.2015, 12:04 | Сообщение # 33
Группа: Пользователи
Сообщений: 8
Репутация: 0
Статус: Offline
Задача Е
Якщо у множині є однакові елементи, варто враховувати всі, чи лише як один?

Тобто, у множині 2 2 2 2 є лише один елемент?

Додано (09.10.2015, 12:04)
---------------------------------------------
Прохання на майбутнє:
Задавайте діапазони для чисел, які мають вводитись, одразу в умовах. Не комельфо їх вгадувати за тестами або постійно про них питати на форумах.

 
savitolegДата: Субота, 10.10.2015, 12:41 | Сообщение # 34
Группа: Журі
Сообщений: 13
Репутация: 0
Статус: Offline
Цитата KVM ()
Задача Е Якщо у множині є однакові елементи, варто враховувати всі, чи лише як один?
Потрібно враховувати всі. Згідний, що приклад з двійками не коректний в понятті множин.
Цитата KVM ()
Прохання на майбутнє: Задавайте діапазони для чисел, які мають вводитись, одразу в умовах. Не комельфо їх вгадувати за тестами або постійно про них питати на форумах.
Зауваження приймається
 
Leon_27Дата: Неділя, 11.10.2015, 20:18 | Сообщение # 35
Группа: Пользователи
Сообщений: 2
Репутация: 0
Статус: Offline
Задача С.
Якщо можуть бути від'ємні числа, то в обмеженнях слід було б вказати "... по модулю не перевищує 1010".
Чи не так?
 
tehnickmanДата: Понеділок, 12.10.2015, 09:28 | Сообщение # 36
Группа: Пользователи
Сообщений: 6
Репутация: 0
Статус: Offline
Задача Е
Що якщо прямопропорційне число нескінечне ? Наприклад 1 3 7 33 11 7. Прамопропорційна залежність буде тоді 0.(09).
Чи є це вірною відповідю ?

Ябож якщо після сотих є інші числа (наприклад пряма пропорційність буде 0.0000001) - чи буде вірна відповідь 0.01, чи 0.00?
Наприклад якщо буде такий тест
1 2 3 7 100000 200000 300000 7


Сообщение отредактировал tehnickman - Понеділок, 12.10.2015, 09:30
 
perunandrejДата: Понеділок, 12.10.2015, 16:35 | Сообщение # 37
Группа: Пользователи
Сообщений: 7
Репутация: 0
Статус: Offline
Задача С.
Чому у другому тесті між знаком операції і операндом не має пропуску, як ,до речі, сказано в умові  
Цитата
у наступних рядках через пропуск - знак операції та операнд
???
 
Leon_27Дата: Понеділок, 12.10.2015, 20:38 | Сообщение # 38
Группа: Пользователи
Сообщений: 2
Репутация: 0
Статус: Offline
Цитата perunandrej ()
Задача С.Чому у другому тесті між знаком операції і операндом не має пропуску
Да, да


Сообщение отредактировал Leon_27 - Понеділок, 12.10.2015, 20:46
 
KulAlexДата: Вівторок, 13.10.2015, 06:07 | Сообщение # 39
Группа: Администраторы
Сообщений: 13
Репутация: 0
Статус: Offline
Задачі перепровірені, результати виправлені.
 
Форум » Інтернет-олімпіада 2015 » Другий тур » Запитання до журі
  • Сторінка 3 з 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Пошук: