Вітаю Вас, Гість

Задача А. "Кіндер - сюрприз"

   Аня дуже полюбляє збирати колекції фігурок із кіндер-сюрпризів. Фірмою Кіндер було випущено N різних фігурок, які мають свій унікальний номер, від 1 до N . Аня прагне зібрати повну колекцію фігурок, які були випущені фірмою Кіндер. Деяка кількість фігурок (можливо із дублікатами) у неї уже є. По заданому списку унікальних номерів фігурок, які є у Ані на даний момент, обчислити, яку мінімальну кількість фігурок Аня має віднайти, щоб колекція була повною, а також вказати унікальні номери цих фігурок.

   Вхідні дані:
   Перший рядок вхідного файлу kinder.dat містить число N (1 ≤ N ≤ 15000) – кількість фігурок, випущених фірмою Кіндер . У наступному рядку файлу записані через пропуск унікальні номерки фігурок, які є на даний момент у Ані. Якщо колекція виявилася повною, і нічого доповнювати не потрібно, то вивести: Success!

   Вихідні дані:
   У перший рядок вихідного файлу kinder.ans вивести одне ціле число – кількість фігурок, які має віднайти Аня, для повноти колекції. У наступний рядок через пропуск записати в порядку зростання унікальні номери фігурок, яких не вистачає для повноти колекції.

    Приклади

Вхідні дані   Результат роботи
8
3 6 2 2 4 6 3 7
3
1 5 8
2
1 2
Success!
 

 

Задача В. "Моделі молекул"

   Для виготовлення моделей молекул окрім кульок, потрібно мати достатню кількість перетинок, які відповідатимуть за ковалентні зв’язки. Для цієї роботи було придбано велику упаковку різноманітних перетинок. В упаковці кожний вид перетинок перебуває у своїй коробці, які розміщені у рядах за зростанням їх унікальних номерів. Учні 9-А класу, після прогулянки, взялися за виготовлення моделей молекул. Їм потрібно визначити, скільки коробок з перетинками к-го виду в і - тому ряді. Із пакувального листка відомо, що в упаковці є N рядів по N, видів перетинок в кожному ряді. Усі коробки, які розміщені в одному рядку, впорядковані за не спаданням

   Вхідні дані:
   Перший рядок вхідного файлу modelm.dat містить число N (1 ≤ N ≤ 1000) – кількість рядів в упаковці. У наступних N рядках записані через пропуск N чисел, які є номерами виду перетинок. Далі записані запити, які містять два числа: номер рядка та номер перетинки у цьому рядку. Кількість запитів не більше 1000. Усі номери перетинок не перевищують 231

   Вихідні дані:
   У перший рядок вихідного файлу modelm.ans вивести через пропуск кількість коробок, які містять перетинки, номер якої вказано у запиті. Кількість чисел, має відповідати кількості запитів. Якщо вказаного виду в поточному ряду немає, то вивести -1. Приклади вхідних та вихідних даних.

   Пояснення: перший запит 1, 2 – це означає, що потрібно взнати, скільки коробок другого виду є у першому рядку, і т.д. Так як запитів 6, то і у відповідь через пропуск записуємо шість чисел.

   Приклади

Вхідні дані   Результат роботи
5
1 2 2 2 2
4 5 6 6 6
3 3 3 5 9
1 2 3 4 5
4 5 5 6 6
1 2
2 5
3 9
3 3
2 6
5 6
4 1 1 3 3 2












 

 

Задача С.

   Робота по виготовленню моделей молекул триває уже не один день…І тепер учням 9-А класу потрібно визначити, чи є вказана коробка з перетинками к-го виду в і - тому ряді. Із пакувального листка відомо, що в упаковці є N рядів по N коробок з перетинками в кожному ряді.

   Вхідні дані:
   Перший рядок вхідного файлу c.dat містить число N (1 ≤ N ≤ 1000) – кількість рядів в упаковці. У наступних N рядках записані через пропуск N чисел, які є номерами виду перетинок. У рядку N+1 записано через пропуск N чисел – номери перетинок, які необхідно відшукати в і - тому ряді. Усі номери перетинок не перевищують 231.

   Вихідні дані:
   У перший рядок вихідного файлу c.ans вивести через пропуск номери позицій к-го виду перетинок в і - тому ряді. Якщо вказаного виду в поточному ряду немає, то вивести -1.

   Пояснення: останній рядок (четвертий) – номери перетинок, які необхідно шукати у відповідному ряді. Так 4 – ий вид перетинок шукаємо у першому ряду, тобто серед чисел: 1, 2, 3. Такого виду там немає, виводимо -1. Наступний 5-й вид перетинок, шукаємо у другому рядку, такий вид є на другій позиції, тому виводимо 2. Аналогічно шукаємо наявність 9-го виду у третьому рядку. У відповідь записуємо 3.

   Приклади

Вхідні дані   Результат роботи
3
1 3 2
6 5 4
3 5 9
4 5 9
-1 2 3



 

 

Задача D. "Сума-2"

   Після кропіткої і довготривалої роботи по виготовленню моделей молекул усі перетинки перемішалися, але є в наявності список тих номерів, що залишились. Допоможіть учням 9-А класу швидше закінчити роботу і віднайти серед перетинок дві таких, що сума їх довжин рівна заданій довжині, яку необхідно покрити двома перетинками, що моделюють два ковалентних зв’язки.

   Вхідні дані:
   Перший рядок вхідного файлу sum.dat містить число N (2 ≤ N ≤ 106) – кількість перетинок та число T – що є шуканою довжиною, яку необхідно покрити. У наступних N рядках записано по одному числу, що є довжинами перетинок, які є в наявності. Усі номери перетинок не перевищують 231.

   Вихідні дані:
   У єдиний рядок вихідного файлу sum.ans записати індекси двох перетинок, сума довжин яких рівна вказаній. Якщо таких пар декілька, то вивести будь-яку. У випадку відсутності такої пари вивести «IMPOSSIBLE». Порядок слідування вихідних індексів не є суттєвим.

   Приклади

Вхідні дані   Результат роботи
4 9
2
7
9
11
1 2



 

 

Задача Е. "Без пари-2"

   І на останок епопеї з перетинками залишилась цікава проблема: серед усіх перетинок, що залишились, тільки дві не мають пари. Назвемо дві перетинки однакової довжини – парними. І класний керівник 9-А, Ірина Володимирівна, запропонувала наступне: що швидше віднайдемо ці перетинки, то раніше підемо грати у нашу улюблену гру: на гілляки закидати кільця …

   Вхідні дані:
   Перший рядок вхідного файлу e.dat містить парне число N (2 ≤ N ≤ 106) – кількість перетинок, що залишились. У наступних N рядках записано по одному числу, що є довжинами перетинок, які є в наявності. Усі перетинки зустрічаються парну кількість раз, окрім двох. Усі номери перетинок не перевищують 231.

   Вихідні дані:
   У єдиний рядок вихідного файлу e.ans записати довжини, двох перетинок, які не мають пари. Порядок слідування вихідних даних – по зростанню довжин перетинок.

   Приклади

Вхідні дані   Результат роботи
6
1
2
1
3
2
5
3 5